Ezt "visszafele" is meg kell csinalni, nem? Hogy mindket dbf-bol kiugorjon a
parnelkuli rekord. vagy eleg a nagyobb rekordszamu dbf-et venni alapkent -
do while !eof() ?
------------------------
Hídvégi László
> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
>.. A kulcs alapjan osszefuzod oket egy relation-nel, es kiirod
> azokat a sorokat, ahol a masik adatbazisban a kulcs ures.
|
Sziasztok!
Keresek egy Quantum 6,5 GB-os vinyot. Megvennem, kolcsonoznem, minden
megoldas erdekelne.
Elore is koszi, Zsolt
Ide irjatok, nem vagyok listatag!
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213.163.34.18)
|
Hello Erno,
Szerintem (nem nagyon programoztam meg 3D megjelenitest, ez csak egy otlet.)
nem helyisegekben kell gondolkodni, hanem vertexekben. Eloszor betoltod az
osszeset, majd haturol haladva egyesevel eldontod, latszik-e az adott
vertex, vagy sem. Ha nem eldobod, ha igen akkor azt ki kell szamoltatni.
Vagy valami hasonlo.
Tamas
>Szaisztok. Egy kicsit hosszabb temeval jovek elo:
>3D World megjelenitesevel kapcsolatban. Szerintem eleg jo tema. Pl. egy
Unreal vagy TR palya, amely ugy >osszessegeben all vagy 30-40 ezer vertexbol
illetve face-bol. Ennek kirajzolasa jo kis moka. Nyilvan nem >kulom el az
osszes face-t a renderelore, mert egyszerre max 5%-a latszik. Nem beszelve a
folosleges renderstate es textura beallitasokrol. Mondjuk felosztjuk kisebb
helyisegekre, es csak azt rajzoljuk ki, >ami az adott helyisegben van, ez
szerintem igy logikus. Azonban mi van akkor, ha a falon van egy ablak vagy
ajto nyilas, es latszik onnan a masik helyiseg? Ket tippem van: vagy
kirajzolja az osszes olyan> helyiseget, ami latszhat az adott helyrol, vagy
egy texturat rak az ablak helyere, mintha az a masik helyiseg lenne.
Szerintetek?
|