Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 32
Copyright Myths
1996-04-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: MUD (mind)  14 sor     (cikkei)
2 Magyar foci menedzser (mind)  5 sor     (cikkei)
3 Re: Doom 2 segitseg kerestetik (mind)  96 sor     (cikkei)
4 Internet strategia (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Re: MUD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Hello Mindenkinek!
> 
> Hallott/Olvasott mar vki a MUD-rol vmit ? Foleg magyar info erdekelne
> ezugyben. Van mar magyar MUD (lehet/lesz -e egyaltalan) ?
Az Elveszett Vilag uj cime: heliosz.vsz.bme.hu 6666
(A regi unicorn.sch.bme.hu 6666 volt, ha az uj meg nem elne, akkor 
probald ezt.)
A weben keresztul a www.sch.bme.hu helyrol gyorsan tudsz rola infot talalni.

Jo nyomulast!

DTR
+ - Magyar foci menedzser (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ismer valaki, vagy van valakinek foci vagy egyeb mas sporthoz magyar
nyelvu menedzser progija ?

Koszi
                                                MrAir
+ - Re: Doom 2 segitseg kerestetik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valaki kerte a DOOM2 kodjait es a palyak titkainak leirasat.
        Folytatasban adom kozre, naponta egyet. Itt az elso adag:

        [ "NIGHTMARE" modban ezek a kodok NEM ervenyesek!!! ]

        - IDDQD    : Fagyott tekintet, teljes pancelozottsag.

        - IDKFA    : Maximalis tolteny, osszes fegyver, 3db kulcs,
        ha van mar hatizsakod es ketszer irod be egymasutan a kodot,
        akkor a toltenyek megketszerezodnek.

        - IDFA     : U.a. mint az elobbi kod, csak a kulcsokat nem 
kapod meg.
        (A ketszerezes itt is ervenyes!)

        - IDDT     : Teljes terkep, ha beirod masodszor is, akkor az 
ellenfe-
        leket es targyakat is jeloli a terkep. (Terkep modban kell 
beirni!)

        - IDCLEV 01-32-ig (Hanyadik szint): Arra a szintre mehetsz 
igy,
        amelyikre akarsz. (Ez ervenyes a "NIGHTMARE" modban is!)

        - IDCLIP   : Barmelyik falon atmehetsz.

        - IDBEHOLDA: Teljes terkep. (Ahol meg nem jartal, az szurken 
vilagit!)

        - IDBEHOLDI: Lathatatlan leszel ellenfeleid szamara, 1 percig.

        - IDBEHOLDL: Lampak ki-, ill. bekapcsolasa a sotet helyeken.
        A lampak 2 percig egnek.

        - IDBEHOLDR: Sugarszennyezett mocsar elleni szkafander, 1 
percig.

        - IDBEHOLDS: 100% eletet kapsz.

        - IDBEHOLDV: Sebezhetetlenseg, 1 percig.

        - IDMYPOS: A terkepen szam fogja jelezni pillanatnyi helyedet.

        - IDCHOPPERS: Megkapod a lancfureszt.

            +--------------------------------------------------------+
            |          THE OFFICIAL SECRETS LIST FOR DOOM II         |
            |      A HIVATALOS TITKOSJARAT LISTA A DOOM ][-HOZ       |
            |(Bocs, hogy angolul van, de lusta vagyok leforditani...)|
            +--------------------------------------------------------+

  SECRETS LIST

  All the official secret areas in the game are numbered and listed 
below,
  along with the sector number, IDMYPOS coordinates, and decimal  
coordinates.
  "Official" secrets are those which are counted towards the 
"Secrets"  total
  on the end level screen.  Some non-secret areas which are hard to 
find  are
  also listed, but are not numbered.

LEVEL 1: ENTRYWAY      
=================
  1  41 < 8b00000,13700000> ( 2224,  4976)
  In the northernmost room, you see two switches; a near one on your
  right, and a far one on your left.  The one on the right opens a
  small area to the northeast with some armor and health.  Hit the
  right switch before the left one, since the left one makes the right
  one go away.  (Although if you stand in the right place and hit the 
space
  bar, you can still open the secret door, even if the switch is 
gone.)
  2   8 < 67c0000, bd80000> ( 1660,  3032)
  3  17 < 9b80000, a0c0000> ( 2488,  2572)
  4  57 < 9a10000, f800000> ( 2465,  3968)
  In the center room (just south of the exit), there is a lift to the
  west.  Go up the lift and hit space on the wall to the west,
  revealing a few imps and a switch (#2) which opens a door leading
  outside in the southeast corner of the center room.  Outside (#3)
  are some imps and a shotgun.  Once you hit the switch at the top of
  the lift, jump down onto the platform just east of the lift.  This
  will open a room with a rocket launcher to the north and east (#4).
  5  28 < b4e0000, ba60000> ( 2894,  2982)
  A room with two imps and a stimpack, behind a hidden door on the
  south side of the east wall of the center room.

LEVEL 2: UNDERHALLS
===================
  1  20 < a4c0000, 87b0000> ( 2636,  2171)
  Just southwest of the red keycard (at the top of the steps) lies a  
room
  with blue armor.  There is also a teleporter back to the beginning.

LEVEL 3: THE GANTLET
+ - Internet strategia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet mindenkinek!

Hallott mar valaki interneten folyo strategiai jatekokrol?
Minden informacio erdekelne!

Kosz

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS